Για ενημέρωση καλέστε στο 2105158500

 

 

Πατήστε εδώ για να σας καλέσουμε

 

 

Κατεβάστε το ebook της myoffice και αυξήστε την παραγωγικότητα του γραφείου σας.

 

 

Ερωτήσεις - Απαντήσεις FAQs

 fold.pngΕίστε ελεύθερος επαγγελματίας και δεν προλαβαίνετε να εξυπηρετήσετε όλους τους πελάτες σας; Διευθύνετε μια μικρή επιχείρηση και δεν μπορείτε να αντεπεξέλθετε στο μεγάλο κόστος αποκλειστικής γραμματειακής υποστήριξης;
Προτιμάτε να αφιερώνετε όλο το χρόνο και την προσοχή σας στην εργασία σας και όχι στα χρονοβόρα διαδικαστικά της;
Δεν προλαβαίνετε να απαντήσετε σε όλους τους πελάτες σας;
Ξεχνάτε συχνά, λόγω φόρτου εργασίας, να στείλετε απαραίτητα επαγγελματικά έγγραφα, email, fax και sms, να κάνετε μια παρουσίαση ή απλά να γράψετε μια επιστολή;
Δεν έχετε τον απαραίτητο τεχνολογικό εξοπλισμό;

Η εργασία που έχετε να κάνετε είναι πάντα περισσότερη από το χρόνο που έχετε για να την κάνετε! Στη My Office σας προσφέρουμε το χρόνο και την οργάνωση που χρειάζεστε καθημερινά για να αντεπεξέλθετε στις επαγγελματικές σας ανάγκες. Έτσι το όφελός σας είναι πολλαπλό:

  • Αύξηση του διαθέσιμου χρόνου σας για απασχόληση με διοικητικά / αναπτυξιακά θέματα
  • Απαλλαγή διεκπεραίωσης γραμματειακών / εκτελεστικών εργασιών όπως :
    • Προγραμματισμός συναντήσεων, κλείσιμο - αλλαγή - ακύρωση ραντεβού
    • Τήρηση τηλεφωνικών μηνυμάτων - υπενθυμίσεων,
    • Ανάθεση έργου - ζητήματος - παραγγελίας,
    • Απαντήσεις ερωτημάτων - λύσεις προβλημάτων - οδηγίες
    • Δακτυλογράφηση, επιμέλεια - μετάφραση κειμένων / παρουσιάσεων / επιστολών / αναφορών
    • Διεκπεραίωση έγγραφης και ηλεκτρονικής αλληλογραφίας, Αποστολή / Λήψη φακέλων - fax - email - sms
    • Αναζήτηση πληροφοριών
  • Διευρυμένο ωράριο τηλεφωνικής κάλυψης
  • Απαλλαγή προβλημάτων διαχείρισης και απουσίας προσωπικού, π.χ. λόγω ασθένειας, αδειών, εγκυμοσύνης κ.α.
  • Ικανοποίηση των πελατών σας
  • Μείωση λειτουργικών εξόδων και δαπανών εξοπλισμού
  • Αποφόρτιση από την πίεση χρόνου λόγω ταχύτερης διεκπεραίωσης των εργασιών σας
  • Διευκόλυνση της επαγγελματικής σας κινητικότητας

 

 Είναι ιδανική γιατί σας παρέχει υψηλής ποιότητας Γραμματειακές Υπηρεσίες, άμεσα και γρήγορα, όποτε το χρειαστείτε και αναντικατάστατη γιατί σας παρέχει το δικό σας, πλήρως εξοπλισμένο γραφείο. Ο χρόνος είναι πλέον με το μέρος σας!My Office πέραv των εκπροσώπων της που προσφέρουν άμεση και προσωποποιημένη εξυπηρέτηση, πραγματικά καινοτομεί: για την παροχή των υπηρεσιών της χρησιμοποιεί την Τηλεγραμματεία μέσω Διαδικτύου, κάτι πρωτόγνωρο στον Ελλαδικό χώρο. Για την καινοτομία αυτή έχει λάβει δίπλωμα ευρεσιτεχνίας από τον Οργανισμό Βιομηχανικής Ιδιοκτησίας με αριθμό 1006340 και αριθμό Διεθνούς Ταξινόμησης G060Q 10/00.Μέχρι τώρα η υπηρεσία αυτή διανέμεται μέσω τηλεφώνου ή / και Fax, γεγονός το οποίο δημιουργεί προβλήματα στην έγκαιρη ενημέρωση και απευθείας παράδοση της πληροφορίας, άρα και στην ανταπόκριση - εξυπηρέτηση των ενδιαφερομένων.
 Η Τηλεγραμματεία μέσω Διαδικτύου είναι αυτή που μας δίνει τη δυνατότητα για την άμεση υποστήριξη των απομακρυσμένων συνδρομητών μας με Αμφίδρομη Επικοινωνία: παρέχουμε πρόσβαση των συνδρομητών 24 ώρες το 24ωρο / 365 ημέρες το χρόνο, αποτελεσματική διαχείριση των πελατειακών σχέσεων, πρόσβαση στα ραντεβού τους αλλά και στα στοιχεία των πελατών τους, καταχώρηση νέων ραντεβού ή ακύρωση υπαρχόντων, ανάγνωση fax, ακρόαση των μηνυμάτωντουφωνητικού ταχυδρομείου, εσωτερική επικοινωνία του συνδρομητή με την εταιρεία και άλλα πολλά.
 Βασίζεται όμως, και στην άρτια εκπαίδευση και κατάρτιση, στην υψηλή τεχνογνωσία και εμπειρία των στελεχών της και προσφέρει υπηρεσίες αξιόπιστες και εξειδικευμένες με ιδιαίτερα χαμηλό κόστος σε μεγάλο αριθμό επαγγελματιών που ως τώρα τις στερούνται. Απελευθερώνει τον Ελεύθερο Επαγγελματία και στηρίζει τον Επιχειρηματία αναπτύσσοντας ισχυρούς επαγγελματικούς δεσμούς και σχέσεις συνεργασίας.Αυτή είναι η My Office  
 Επιλέγοντας τη My Office θα έχετε στη διάθεσή σας:

  • Υψηλή ποιότητα υπηρεσιών και εξυπηρέτησης από τους εκπροσώπους - γραμματείς της εταιρείας μας με συνέπεια, εχεμύθεια, ευγένεια και προθυμία
  • Επαγγελματισμό με επιλογή, εκπαίδευση, παρακίνηση και αξιολόγηση του Ανθρώπινου Δυναμικού μας
  • Σύγχρονη και αποδεδειγμένη Τεχνογνωσία υπηρεσιών υψηλής ποιότητας
  • Ανώτατου επιπέδου κατάρτιση, εμπειρία και γνώσεις Management των στελεχών μας στην παροχή υπηρεσιών, στην ικανοποίηση πελατών και στην εισαγωγή νέων υπηρεσιών.
  • Αποτελεσματική διαχείριση επαφών με τους πελάτες σας.
  • Διοικητική Υποστήριξη με αναβάθμιση της εταιρικής σας οργάνωσης και ταχύτερης διεκπεραίωσης των εκκρεμοτήτων
  • Αύξηση της παραγωγικότητας με μεγιστοποίηση της αποδοτικότητας και της δυναμικής της επιχείρησης
  • Βέλτιστος προγραμματισμός των συναντήσεων με αποτέλεσμα το κλείσιμο περισσοτέρων ραντεβού
  • Ενίσχυση του Κύρους και της Εικόνας της επιχείρησής σας, λόγω της γραμματειακής στελέχωσης σας αλλά και της καλύτερης οργάνωσης και εξυπηρέτησης
  • Πελατοκεντρική προσέγγιση με προσωποποιημένες υπηρεσίες σε σας και τους πελάτες σας
  • Υψηλός βαθμός ικανοποίησης των πελατών σας λόγω της «αναγνωρίσιμης» εξυπηρέτησης που προσφέρει ανώτερη ποιότητα και υπηρεσίες
  • Ευκολία και Άνεση στους συνδρομητές της, με το διευρυμένο ωράριο λειτουργίας και τη διαθεσιμότητα εξυπηρέτησης της
  • Ευελιξία και Λειτουργικότητα καινοτομώντας στις υπηρεσίες της, με τη Διανομή - Παροχή γραμματειακών υπηρεσιών σε οποιοδήποτε χώρο οποιαδήποτε στιγμή
  • Εξοικονόμηση κόστους με χαμηλότερα λειτουργικά κόστη σε σχέση με Full ή Part time γραμματεία
  • Υποστήριξη με προστιθέμενη αξία χωρίς όρια (στις κλήσεις) και δεσμεύσεις (στο προσωπικό, στο χώρο στέγασής του, κ.α.)
  • Πρόγραμμα πιστότητας στους συνδρομητές - πελάτες, με εκπτωτική πολιτική σε μακροχρόνιες συνεργασίες
 Η τηλεγραμματεία έρχεται να καλύψει τους ελεύθερους επαγγελματίες και τις επιχειρήσεις που δεν έχουν την οικονομική άνεση να προσλάβουν αποκλειστική γραμματέα. Παρά τη δύσκολη σημερινή συγκυρία, δημιουργεί νέες θέσεις εργασίας, αφού εταιρείες και ιδιώτες έχουν πλέον τη δυνατότητα μερικής γραμματειακής υποστήριξης σε χαμηλό κόστος.

 Παράλληλα, επεκτείνει το ωράριο γραμματειακής υποστήριξης πέραν του παραδοσιακού 9πμ -5μμ ακόμα και σε εταιρείες που διαθέτουν γραμματεία. Έτσι, μια υπάλληλος τηλεγραμματείας ουσιαστικά κατανέμει το χρόνο της σε διάφορες επιχειρήσεις που αλλιώς δε θα είχαν το προνόμιο τέτοιων υπηρεσιών. Η τηλεγραμματεία δεν ανταγωνίζεται λοιπόν την παραδοσιακή γραμματεία, αλλά τη συμπληρώνει. Προσφέρει νέες υπηρεσίες και δημιουργεί νέες θέσεις εργασίας άμεσα, αλλά και έμμεσα συμβάλλοντας στην παραγωγικότητα των πελατών της. Επιλέγοντας τη My Office οι συνδρομητές της θα έχουν στη διάθεσή τους: 

  • Ενίσχυση του Κύρους και της Εικόνας τους, λόγω της γραμματειακής στελέχωσης και της καλύτερης οργάνωσης και εξυπηρέτησης
  • Ευκολία και Άνεση με το διευρυμένο ωράριο λειτουργίας και τη διαθεσιμότητα εξυπηρέτησής της
  • Ευελιξία και Λειτουργικότητα αφού η My Office καινοτομώντας στις υπηρεσίες της με τη διανομή-παροχή γραμματειακών υπηρεσιών σε οποιοδήποτε χώρο - οποιαδήποτε στιγμή μέσω Internet διευκολύνει την επαγγελματική κινητικότητα των συνδρομητών της
  • Εξοικονόμηση κόστους με χαμηλότερα λειτουργικά κόστη σε σχέση με Full ή Part time γραμματεία
  • Υποστήριξη με προστιθέμενη αξία χωρίς όρια (στις κλήσεις) και δεσμεύσεις (στο προσωπικό, στο χώρο στέγασής του, κ.α.)
  • Απαλλαγή προβλημάτων πρόσληψης, διαχείρισης, εκπαίδευσης και απουσίας προσωπικού, π.χ. λόγω ασθένειας, αδειών κ.α.

Η τηλεγραμματεία επιφέρει αυξημένη παραγωγικότητα και έτσι αποσβένει το κόστος της σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα! Εστιάστε στην αξία και την ποιότητα των υπηρεσιών μας, μελετώντας με προσοχή τις παροχές και τα οφέλη που εμείς σας παρέχουμε και εσείς καρπώνεστε.

Το κόστος είναι σημαντικά χαμηλότερο συγκριτικά με αυτό της αποκλειστικής γραμματείας που απαιτεί γραφειακό χώρο, εξοπλισμό, προσωπικό, συντήρηση, λογαριασμούς κ.α. Παράλληλα, δεν θα σας απασχολούν άδειες, απουσίες λόγω ασθένειας κλπ.

Δίνουμε λύση στην οικονομική κρίση, μιας και τα πακέτα που προσφέρουμε ξεκινάνε από τα 29€ το μήνα, με την πάγια χρέωση ανάλογα της τηλεφωνικής κίνησης κάθε συνδρομητή. Κάθε μήνα, θα σάς στέλνουμε αναλυτικό λογαριασμό με όλες τις επιμέρους χρεώσεις και ανάλογα με τη χρήση, θα σας προτείνουμε το βέλτιστο πρόγραμμα προσαρμοσμένο στις δικές σας απαιτήσεις και ανάγκες.

Και ο 1ος μήνας δωρεάν για δοκιμή των τηλεγραμματειακών υπηρεσιών της Μy Office.

Σκεφτείτε ότι ένα χαμένο τηλεφώνημα μπορεί να είναι ένας χαμένος πελάτης!

Για περισσότερες πληροφορίες διαβάστε τον Τιμοκατάλογο Τηλεγραμματείας του site που επεξηγεί σχετικά.

Με την εγγραφή, παρέχουμε ένα αποκλειστικό τηλεφωνικό νούμερο στον συνδρομητή μας και αυτός εκτρέπει σ' αυτό, όλα τα τηλεφωνικά νούμερα που επιθυμεί. Ενεργοποιεί και απενεργοποιεί την εκτροπή κατ' επιλογή, δηλαδή όποτε αυτός επιθυμεί ή δύναται και έτσι έχει την πλήρη διαχείριση των εκτροπών και κατ' επέκταση, τη διαχείριση των κλήσεών του από εμάς και παράλληλα και του κόστους. Η επικοινωνία με τους συνεργάτες - πελάτες του συνεχίζεται με τους τηλεφωνικούς αριθμούς που ήδη διαθέτει και με απλή διαδικασία πληκτρολόγησης στην τηλεφωνική του συσκευή εκτρέπει τις κλήσεις του στον προσωπικό τηλεφωνικό αριθμό που θα του δοθεί. Εκτροπή μπορεί να κάνει όταν δεν θέλει ή δεν μπορεί να απαντήσει, όταν εξυπηρετεί πελάτες και γενικά όταν δεν είναι διαθέσιμος. Ή μπορεί να έχει μόνιμη εκτροπή ώστε να τον εξυπηρετούμε υποδεχόμενοι τις κλήσεις του ως το τηλεφωνικό του κέντρο και επαναπροωθώντας του τις κλήσεις (άμεσα) σε τακτική βάση, εφόσον τον ενημερώσουμε και είναι διαθέσιμος να απαντήσει.

Επιπλέον, ο συνδρομητής μπορεί να αποκτήσει άμεσα έναν αποκλειστικά δικό του τηλεφωνικό αριθμό που του παραχωρεί η My Office και τον οποίο θα τον γνωστοποιήσει ως δικό του, ενώ μπορεί να τον χρησιμοποιήσει σε επιχειρηματική κάρτα, σε διαφημιστική καταχώρηση κ.α.
Κατόπιν, ενεργοποιούμε την υπηρεσία μας και λαμβάνουμε τις κλήσεις του συνδρομητή μας. Η κλήση αρχικά έρχεται στο τηλεφωνικό μας κέντρο στο οποίο ακούει ο καλών το μήνυμα υποδοχής που έχουμε εγγράψει κατόπιν υπόδειξης του συνδρομητή μας. Μετά απαντάει η γραμματέας με τον τρόπο που μας έχει υποδείξει και ξεκινάει διάλογος για την εξυπηρέτηση του καλούντος. Ταυτόχρονα, εμφανίζονται στην οθόνη του υπολογιστή όλες οι οδηγίες του συνδρομητή για τον τρόπο διαχείρισης των κλήσεών του. Συγκεκριμένα, στη διαχείριση των εισερχομένων κλήσεων φιλτράρουμε τις κλήσεις, κρατάμε τα μηνύματα / αιτήματα των καλούντων, παρέχουμε στους καλούντες τις πληροφορίες και απαντήσεις που μας έχει υποδείξει ο συνδρομητής μας, ενίοτε επαναπροωθούμε τις κλήσεις (σε τακτική ή έκτατη περίπτωση) στον συνδρομητή μας, τον ειδοποιούμε όταν κρίνουμε -σύμφωνα πάντα με τις δικές του οδηγίες- ότι πρόκειται για επείγον περιστατικό και ρυθμίζουμε τα ραντεβού βάσει του προγράμματος και των υποδείξεών του. Ακόμα, μπορούμε να διεκπεραιώνουμε και εξερχόμενες κλήσεις κατόπιν αιτήματος π.χ. για να ενημερώσουμε συγκεκριμένο συνεργάτη/πελάτη ή να αλλάξουμε κάποιο ραντεβού. Γίνεται έτσι μια εξατομικευμένη εξυπηρέτηση των κλήσεων για προσωποποιημένη διαχείριση, με προσαρμογή της υπηρεσίας στις ανάγκες του κάθε συνδρομητή. Και είναι ακριβώς η εξυπηρέτηση που θα είχε αν η γραμματέας βρισκόταν στο γραφείο του. Επίσης, μπορούμε να διαχειριζόμαστε διαδικτυακές εφαρμογές του συνδρομητή μας για διεκπεραίωση εργασιών του όπως λήψη παραγγελιών, εξυπηρέτηση πελατών, καταγραφή παραπόνων κ.α.

Για την ενημέρωσή του, ο συνδρομητής μας έχει πολλές και παράλληλες επιλογές. Η καινοτομία μας είναι η πρόσβαση σε Online Ατζέντα – CRM για PCs, Tablets, Smartphones, με επισκόπηση των εισερχομένων του κλήσεων, fax, voice mails, του πελατολογίου, των ραντεβού, καθώς και ιστορικό των ραντεβού. Αυτό του δίνει τη δυνατότητα από παντού -on line και σε πραγματικό χρόνο- να ενημερωθεί για τις εξελίξεις του γραφείου του, να παρακολουθεί βασικές δραστηριότητές του (εισερχόμενες κλήσεις και fax, ραντεβού, πελατολόγιο) και ναι του ανταποκριθεί άμεσα βελτιώνοντας την παραγωγικότητά του. Παράλληλα, για τη διαχείριση των εισερχομένων / εξερχομένων κλήσεων του αποστέλλεται ιστορικό (λίστα) με αναλυτική καταγραφή κλήσεων - μέρα και ώρα κλήσης, ποιος κάλεσε, ποια είναι τα τηλέφωνα επικοινωνίας του και για ποιο λόγο κάλεσε- fax, voice mails & ραντεβού έως 7 φορές / μέρα με email ή fax σε συγκεκριμένες ώρες. Προαιρετικά, (παράλληλα) μπορεί να έχει τακτική ενημέρωση ανά κλήση με email ή SMS με τα βασικά στοιχεία επικοινωνίας. Για έκτακτη ενημέρωση για επείγοντα θέματα ενημερώνουμε άμεσα με κλήσεις ή με SMS ή με email, όπως και για έκτακτες αλλαγές σε ραντεβού με SMS ή email. 

 Η έλλειψη προσωπικής σχέσης και επαφής με τους πελάτες των επιχειρήσεων που εκπροσωπούμε, πράγματι μπορεί να φαίνεται σαν ένα εμπόδιο στη βελτιστοποίηση της επικοινωνίας. Όμως, έχουμε βρει αποτελεσματικούς τρόπους ώστε να δημιουργήσουμε «γέφυρες» για την επίτευξη προσωπικής επαφής και να δώσουμε προστιθέμενη αξία στην επικοινωνία μας, αλλά και για να διαφοροποιηθούμε από τα Call Centers.

Η εξατομικευμένη (ή η ονομαστική) υποδοχή των κλήσεων από τις γραμματείς μας, αλλά και η εκπαίδευση και η εμπειρία τους, δημιουργούν τις προϋποθέσεις για επαφές με προσωπική χροιά με τους πελάτες των επιχειρήσεων που εκπροσωπούμε. Με τη υπόδειξη των πελατών μας και τη δική μας συμβολή σχεδιάζουμε ειδικά σενάρια επικοινωνίας για κάθε πελάτη μας, για τη διασφάλιση της ποιότητας του έργου και για την επίτευξη προσωπικής επαφής με τους πελάτες τους. Έτσι, παρέχουμε εξατομικευμένη διαχείριση κλήσεων ανά πελάτη μας. Από την άλλη, η ευγένεια, η προθυμία η αποτελεσματικότητα των εκπροσώπων / γραμματέων αλλά και το χαμόγελο μας, συμβάλουν στην υψηλή ποιότητα υπηρεσιών και εξυπηρέτησης.
 
Όχι, είμαστε πολύ περισσότερα, αν και μεγάλο μέρος των υπηρεσιών μας βασίζεται στην τηλεφωνική επικοινωνία. Ουσιαστικά είμαστε ένα Contact Center το οποίο σημαίνει ότι διαχειριζόμαστε τις επαφές των πελατών μας, μέσα από μια ποικιλία μέσων όπως το τηλέφωνο, fax, email, έντυπη αλληλογραφία αλλά και τη διαδραστική online επικοινωνία. Οι εκπαιδευμένοι και έμπειροι εκπρόσωποι της My Office διαχειρίζονται τις οποιεσδήποτε επαφές των πελατών σας παρέχοντας άμεση, προσωποποιημένη, εχέμυθη, γρήγορη και χωρίς λάθη εξυπηρέτηση.

Σας προσφέρουμε αξιόπιστη και επαγγελματική γραμματεία προβάλλοντας την καλή εικόνα της επιχείρησής σας, υποστηρίζοντας την καλή της λειτουργία σε καθημερινή βάση, εξοικονομώντας σας χρόνο και χρήμα και συνεισφέροντας στην επέκτασή της.
Oλες οι παραπάνω λειτουργίες υποστηρίζονται μέσω ενός σύγχρονου και εξελιγμένου τηλεφωνικού κέντρου με Computer Telephony Integration (CTI) διασυνδεμένου με το λογισμικό CRM.
Το Τηλεφωνικό Κέντρο και η διασύνδεσή του με το CRM με πρόσβαση από το Διαδίκτυο (Web Based CRM), παρέχει τα μέσα για την αμφίδρομη επικοινωνία με τους πελάτες. Το Web Based CRM είναι ο πυρήνας του λογισμικού συστήματός μας και είναι απαραίτητο για την υποστήριξη των απομακρυσμένων συνδρομητών on line.
 
Πρακτικά, το CRM επιτρέπει την πλήρη καταγραφή των συναλλαγών του πελάτη με την επιχείρηση, έτσι ώστε, ο εκπρόσωπος της My Office που απαντάει στα τηλεφωνήματα κάθε φορά που μιλάει με το συγκεκριμένο πελάτη να παρέχει άμεση, προσωποποιημένη, επίκαιρη, γρήγορη και χωρίς λάθη εξυπηρέτηση. Το CRM δίνει επίσης στην επιχείρηση και στο κέντρο κλήσεων την δυνατότητα ανάλυσης του ιστορικού κάθε πελάτη, με σκοπό την εξαγωγή συμπερασμάτων για τις μελλοντικές ανάγκες του και την έγκαιρη προετοιμασία τους για την εκπλήρωσή τους.
 
Το Computer Telephony Integration (CTI) είναι το λογισμικό που συνδέει το κέντρο κλήσεων με τους ηλεκτρονικούς υπολογιστές. Προσφέρει πολλές δυνατότητες στη διανομή των εισερχόμενων και εξερχόμενων κλήσεων προς τους εκπροσώπους και παρέχει όλη την πληροφόρηση και τα στατιστικά στοιχεία για τις κλήσεις που δέχεται και πραγματοποιεί το κέντρο κλήσεων.
Η Αμφίδρομη Επικοινωνία με τον πελάτη αποτελεί την καινοτόμο υπηρεσία της My Office και στηρίζεται στο Διαδίκτυο (Τηλεγραμματεία μέσω Διαδικτύου με Web Based Customer Relationship Management - CRM).

Με αυτή γίνεται εφικτή η υποστήριξη των απομακρυσμένων συνδρομητών on line, δίνει δηλαδή την δυνατότητα στον εκπρόσωπο της εταιρίας μας να παρέχει άμεση, προσωποποιημένη, γρήγορη και χωρίς λάθη εξυπηρέτηση στον πελάτη όπου αυτός κι αν βρίσκεται ανά πάσα στιγμή!
Αναλυτικότερα δίνει τη δυνατότητα για :

  • Πρόσβαση 24 ώρες το 24ωρο - 365 μέρες το χρόνο από οποιονδήποτε υπολογιστή, Tablet ή / και το Smartphone μέσω κατάλληλου web interface
  • Δυνατότητα πρόσβασης των συνδρομητών στο λογισμικό σύστημά μας (CRM) για τη διεκπεραίωση των παρακάτω ενεργειών οποιαδήποτε στιγμή και από παντού
  • Πρόσβαση στα στοιχεία των ραντεβού (ημερήσιο, εβδομαδιαίο πρόγραμμα κλπ) και στα στοιχεία πελατών.
  • Καταχώρηση νέου ραντεβού ή επαναπρογραμματισμός / ακύρωση υπάρχοντος.
  • Ανάθεση έργου - ζητήματος - παραγγελίας, π.χ. ανάθεση εξερχόμενης κλήσης προς πελάτες για ραντεβού, μήνυμα. κ.λ.π.
  • Εσωτερική επικοινωνία του συνδρομητή με την My Office
  • Ανάγνωση fax (τα οποία θα λαμβάνονται από εμάς), καθώς και των κειμένων / παρουσιάσεων (τα οποία θα δακτυλογραφούν οι γραμματείς μας).
  • Ακρόαση των μηνυμάτων του τηλεφωνικού κέντρου μετά το πέρας του ωραρίου λειτουργίας της εταιρείας.
Τα συστήματά μας είναι σχεδιασμένα να προσφέρουν προστασία δεδομένων σε πολλαπλά επίπεδα.

Το προσωπικό μας είναι αυστηρά επιλεγμένο


Δεν δίνουμε στοιχεία σε διαφημιστικές εταιρείες, εταιρείες μάρκετινγκ, κλπ Για περισσότερες πληροφορίες διαβάστε την Πολιτική Προστασίας

Στόχος μας είναι να χτίσουμε μαζί μια μακρόχρονη σχέση συνεργασίας. Ξεκινάμε λοιπόν με μια προσφορά εμπιστοσύνης: επικοινωνήστε μαζί μας στο 2105158500 ή συμπληρώστε τη φόρμα στην ενότητα «Επικοινωνία» και θα έχετε εντελώς δωρεάν για 2 εβδομάδες έως 1 μήνα τις υψηλού επιπέδου υπηρεσίες Τηλεγραμματείας της My Office, για να διαπιστώσετε τη χρησιμότητα / ωφελιμότητα των υπηρεσιών μας!

Σκοπός της προσφοράς είναι να γνωρίσετε χωρίς καμία επιβάρυνση το εύρος των υπηρεσιών μας και, εφόσον μείνετε ικανοποιημένοι, να συνεχίσουμε τη συνεργασία μας.


Απελευθερώνουμε τον ελεύθερο επαγγελματία, στηρίζουμε τον επιχειρηματία!

 

 
 
Go to top